Szkolenia - listopad, Akademia TUVPOL

W odpowiedzi na liczne zapytania dotyczące wdrażania wymagań normy ISO 9001:2015 uprzejmie zapraszamy do udziału w szkoleniach:

  • 17.11.2017 "Zmiany w wymaganiach normy 9001. Omówienie"
  • 23-24.11.2017 szkolenie dla kandydatów dla audytorów wew. SZJ ISO 9001:2015



Wszelkich informacji udziela:

Joanna Górska
Tel.kom 696-069-516
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nowa oferta szkoleń

Nowa oferta szkoleń obejmuje następujące tematy:

Dział I

Lp. temat i planowane terminy szkolenia wymiar
1. Wymagania nowej normy ISO 9001:2015 1 dzień
 

29 listopada
16 grudnia

 
2. Systemy Zarządzania Jakością w służbie zdrowia 1 dzień
 

8 listopada

 
3. Warsztaty - ISO 9001 w służbie zdrowia 1 dzień
 

9 listopada

 
4. Warsztaty - ISO 14001 w służbie zdrowia 1 dzień
 

10 listopada

 
5. Warsztaty - ISO 27001 w służbie zdrowia 1 dzień
 

--

 
6. Warsztaty - OHSAS/PN 18001 w służbie zdrowia 1 dzień
 

--

 

 

Dział II

Lp. temat i planowane terminy szkolenia wymiar
1. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji 1 dzień
 

21 listopada

 
2. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w służbie zdrowia 1 dzień
 

22 listopada
8 grudnia

 
3. Systemy Zarządzania Jakością w firmie IT 4 dni
 

--

 
4. Ład korporacyjny w informatyce w świetle wymagań normy ISO IEC 38500 1 dzień
 

10 listopada
15 grudnia

 

 

Szczegółowych informacji udziela:

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Witaj w Akademii TUVPOL

"Personel wykonujący pracę wpływającą na jakość wyrobu powinien być kompetentny na podstawie odpowiedniego wykształcenia, szkolenia, umiejętności i doświadczenia."

PN – EN ISO 9001, 6.2. Zasoby ludzkie

 

Dziękujemy za odwiedzenie Akademii TÜVPOL!

Celem naszej działalności jest dostarczanie wiedzy oraz kształtowanie praktycznych umiejętności z zakresu systemów zarządzania, kompetencji menadżerskich, SKP.

Stopień zaspokojenia oczekiwań Klienta w tym zakresie stanowi najistotniejszą ocenę naszych działań.
Wyrażamy przekonanie, że długofalowe działania, zarówno w interesie naszym, jak i naszych Klientów, są zbieżne - troska o możliwie pełne zaspokojenie potrzeb Klientów może być realizowana jedynie poprzez ciągły i systematyczny rozwój merytoryczny i organizacyjny naszego działu.

Przedstawiając Państwu możliwości kształcenia pragniemy zapewnić, że mamy świadomość ciążącej na nas odpowiedzialności. Aby zapewnić profesjonalny poziom usług w zespole Działu Szkoleń, opracowaliśmy i respektujemy Zasady Działu Szkoleń TÜVPOL:

  • Nie wierzymy w czystą wiedzę teoretyczną – tylko praktyczne doświadczenia poparte samodzielnym wdrożeniem systemu są warunkiem pojawienia się w gronie wykładowców i trenerów.
  • Nie lekceważymy znaczenia wiedzy teoretycznej, nasi pracownicy i współpracownicy posiadają aktualny stan wiedzy w swoich obszarach.
  • Czerpiemy know-how od najlepszych – nasz partner, Stowarzyszeniu Dozoru Technicznego TÜV , zajmuje się systemami zarządzania jakością praktycznie od czasu ich pojawienia się w Europie.
  • Ściśle współpracujemy z jednostkami certyfikującymi, m.in. w zakresie praktycznej interpretacji wymagań norm, nowoczesnych technik auditowania; wielu szkoleniowców jest zarazem auditorami.
  • Wdrożyliśmy nowatorską i elastyczną strukturę opartą na zespołach tematycznych, aby optymalizować proces samokształcenia wewnątrz działu i ułatwiać prowadzenie specjalistycznych kursów zgodnych ze specyfikacją klientów.
  • Poddajemy się ocenie instytucji zewnętrznych, większość szkoleniowców posiada uprawnienia European Organisation for Quality (EOQ).
  • Bacznie wsłuchujemy się w głos naszych klientów, którzy ostatecznie weryfikują podejmowane przez nas działania.