FAQ - najczęściej zadawane pytania

Otrzymałem z CEPiK informację, że wysyłam paczki xml bez stanów liczników, co mam zrobić?

Konieczna jest aktualizacja do najnowszej wersji programu oraz wykonanie korekt i przesłanie ich do CEPiK. Jeśli masz wątpliwości jak tego dokonać, skontaktuj się z naszym helpdeskiem (mail i tel. poniżej).

Czy jestem gotowy na CEPiK2.0?

Zweryfikuj swój stan przygotowań w oparciu o wytyczne Ministerstwa Cyfryzacji.

Co to jest TÜVPOL dla SKP-wersja 2.0?

Jest to nowe oprogramowanie dla stacji kontroli pojazdów. Jeśli z jakiegoś powodu nasz list nie dotarł do Ciebie pocztą elektroniczną możesz przeczytać go tutaj.

Jak mogę zapoznać się z programem i poznać szczegóły oferty?

Nasi przedstawiciele odwiedzają SKP prezentując możliwości oprogramowania i przedstawiając szczegóły oferty. Jeśli jeszcze nie skontaktowali się z Twoją stacją, możesz wysłać zapytanie w tej sprawie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Czy muszę wymienić komputer/system operacyjny by skorzystać z nowego oprogramowania?

Nie. Nasz program współpracuje z wieloma systemami (także unixowymi). Nie stawiamy stacji wymogów sprzętowych ponad te, określone przez Ministerstwo Cyfryzacji.

 

W razie problemów technicznych prosimy o kontakt:

Wsparcie IT dla SKP: Tomasz Pasiut

tel.kom.: 602-473-342
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.