FAQ - najczęściej zadawane pytania
Otrzymałem z CEPiK informację, że wysyłam paczki xml bez stanów liczników, co mam zrobić?
Konieczna jest aktualizacja do najnowszej wersji programu oraz wykonanie korekt i przesłanie ich do CEPiK. Jeśli masz wątpliwości jak tego dokonać, skontaktuj się z naszym helpdeskiem (mail i tel. poniżej).
Czy jestem gotowy na CEPiK2.0?
Zweryfikuj swój stan przygotowań w oparciu o wytyczne Ministerstwa Cyfryzacji.
Co to jest TÜVPOL dla SKP-wersja 2.0?
Jest to nowe oprogramowanie dla stacji kontroli pojazdów. Jeśli z jakiegoś powodu nasz list nie dotarł do Ciebie pocztą elektroniczną możesz przeczytać go tutaj.
Jak mogę zapoznać się z programem i poznać szczegóły oferty?
Nasi przedstawiciele odwiedzają SKP prezentując możliwości oprogramowania i przedstawiając szczegóły oferty. Jeśli jeszcze nie skontaktowali się z Twoją stacją, możesz wysłać zapytanie w tej sprawie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Czy muszę wymienić komputer/system operacyjny by skorzystać z nowego oprogramowania?
Nie. Nasz program współpracuje z wieloma systemami (także unixowymi). Nie stawiamy stacji wymogów sprzętowych ponad te, określone przez Ministerstwo Cyfryzacji.
W razie problemów technicznych prosimy o kontakt:
Wsparcie IT dla SKP: Tomasz Pasiut
tel.kom.: 602-473-342
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.